torstai 27. syyskuuta 2012

Ilta-viikot

Mies käy kaksvuorotyössä, aamuvuorot ovat aivan ihania kun hän menee jo 5 töihin niin on jo kahen aikaan sit takas kotona ja päivät menee nopeesti ohi, Mutta sitten taas iltavuorot on asia erikseen. Töihin pitää lähtee jo 12 jälkeen ja tulee töistä kotiin ennen ilta kymmentä! Onhan se kiva et miehen ei joka päivä tarvi neljän jälkeen aamulla herätä vaan saa joka toinen viikko nukkuu pitkään, mutta välillä tuntuu todella raskaalta mulle nää koko päivän yksin kotona lasten kanssa. Ku oon tottunut siihen että on se apu vieressä. Eli voitte kuvitella kumpi työviikko on mun mieleen! =D Hän on kyl ollu jo useamman vuoden tuolla samassa paikassa töissä et uskois että siihen tottuu ajan kanssa, mutta en mä kyl totu. iltaviikot menee mulla jotenkin rutiinilla vaan läpi ja voitto tulee kun lapset on saanut kiltisti nukkuu ja saa sen oman pienen ajan.

Viikonloppukin menee yksin lasten kanssa ku mies lähtee metsästysretkelle johki oulun lähelle perjantaista-maanantaihin. Menispä viikonloppu nopeesti! =)

Mullahan ei itselläni ole ajokorttia, mutta sellainen on hankinnan alla heti kun uskallan mennä autokouluun! Mä en ymmärrä mikä mua siinä niin paljon pelottaa! Niin en pääse noin vaan lähtee täältä kyläileen, mutta onneksi mulla on kavereita jotka omistaa ajokortin! =D Ja suostuu ajaan tänne! Mä oon kyl miettinyt sitäkin vaihtoehtoo jos mä palkkaisin jonkun kuskin mulle aina iltaviikoilla niin pääsisin käymään joka paikassa! Mutta kaippa se ajokortti on hommattava. Ja muuten ens vuoden puolella nousee autokoulun hinnat niin se on pakko alottaa tänä vuonna! Onneks mulla on nyt tässä pari kuukautta aikaa kerätä itteni ja mennä sinne kouluun! Lähtisköhän joku pitää mua kädestä kiinni! =D

Mutta joo onneks ens viikolla on taas helpompaa! =)


By: Sini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentistasi! =D