maanantai 17. syyskuuta 2012

muumimukien keräilyä!

Mä oon nyt jokusen vuoden kerännyt noita muumimukeja! Aluksi keräilin mukeja  synttärilahjaksi ja joululahjaksi, mutta nyt olen itsekin ruvennut niitä osteleen. On ne vaan niin ihania!<3 Ja kokoajan tulee uutusmukeja kauppaan joita sit pitää ostella! =D onneksi vuodessa on monta juhlaapäivää niin voi hyvillä mielin ostaa mukin! =D synttäri-joulu-nimi-äitien- ja tietenkin vuosipäivä! =D Kallein muki jonka olen ostanut on syyskuun alussa ilmestynyt stockmann juhlamuumimuki. En olisi sitä mukia saanut ellei ihana ystäväni olisi sitä mulle käyny ostamassa! =D Oon niin onnellinen että sain sen. Yhden kappaleen vitriiniin. En uskalla ottaa sitä käyttöön kun mun säkällä se menee rikki ja uutta en saa kun ne loppuivat jo kaupasta ja niitä myydään ihan älyttömään hintaan huutonetissä ja muilla myyntipalstoilla! =(

Aluksi olin että kaikki mukit tulevat käyttöön! Tottakai kun siihenhän tarkoitukseen ne ovat! =D
Mutta kun sain kesällä synttärilahjaksi kauan haluamani mukin ja kulhon muumimamman ruusutarha, niin en sit raaskinut ottaa niitä käyttöön! Pelkäsin niin sitä, että joskus tiputan sen meijän keittiön kivilattialle ja siinä olisi sen mukin loppu! =(

Kuvasta uupuu hurraamuki ja stockmanmuki

Keskimmäisessä hyllyssä ovat käyttömuumit! =D Niitä on kahdessa rivissä ku en ole vielä keksinyt ratkaisua miten saisin mahtumaan ne tuolle yhdelle hyllylle sillain et kaikki näkysisi! =D onko ideoita? =D
Ylähyllyllä on muumit joita en käytä! =D Ja alahyllyllä seikkailu-kokoelma josta puuttuu vielä pikkukulho ja isokulho, jotka mä haluun. Ja kannua tulee käytettyä kyllä! =D


Mun lemppari on tottakai tuo ruusutarha muumimamma (joka on ylähyllyllä oikealla) Käyttömukeista mun lempparit on hattivatit ja niiskuneiti! Ne ovat niin pirteän värisiä että! =D

Mulla ei ole yhtään niitä sarjakuvamukeja ja, kun niitten hinta hipoo siinä 200€/kpl melkein kaikki, niin niitä ei myöskään mulle tuu! =D Onneksi en kaueasti tykkää niistä, mutta jos kohdalleni osuisi todella halpa sellainen niin kyllä se mukaani lähtisi! =D Mun isällä ja hänen vaimollansa on melkein kaikki nyö vanhemmat mukit ja olen niitä sielä katsella. Vasta pari vuotta sitten he ottivat nuo vanhemmat muumimukit käytöstä pois kun kerroin niille niiden todellisen arvon! =D Nyt ne ovat kaapin perukoilla piilossa! Harmillista! Ne kuuluis laittaa näkyviin! =D

Sitten on sellaisia muumimukeja kuin yamaka muumimukit ja niitäkään ei mulla oo yhtään! Niistä kyllä haluaisin yhden aamukahvi mukiksi! Se on aivan ihana! =D Se olisi juurisopiva aamukahvikuppi koko! =D


On mulla vielä hirmuisesti kaikkee muutakin muumia kuin vaan nyö astiat. Lapsille on muovisia mukeja ja lautasia, emalimukeja on tullut hankittua ja saatua muutamia. Sitten on käsipyyhkeitä ja kylpypyyhkeitä ja tietenkin laideliinat. Lusikoita on tullut aikas monta ostettua! =D Ne on vaan niin ihania! Kaikki muuminliittyvä!=D Tunnustan olen muumiholisti! =D Ja ylpeä siitä! =D

Ja pisteenä II:n päälle hankin toukokuussa pikku myy tatuoinnin! Ja niin rakastan sitä! <3

pikku myy tatuointi

Vielä on monta hankkimatta, ihan perusmukeistakin, mutta hiljaa hyvä tulee! =D vaikka välillä on sellaine olotila, että kaikkimullehetinyt! Mutta pitäähän sitä pystyä syömäänkin jotain, ettei kaikki rahat mene ihan muumeiluun! =D

By: Sini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentistasi! =D