keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Olen rakastunut!

Mun unelmani on toteutuneet! <3 Olen pitkään jo halunnut coverenserit! (kaverit sanoo niitä conversereiksi)
Ja nytten kun ystäväni kävi new yorkissa, hän toi minulle mustat coverenserit! Se oli rakkautta ensi silmäyksellä! <3


Nyt haluaisin jo pinkkejä, turkooseja, keltaisia ja ja ja kaiken väriset coverenserit mulle kiitos! =D
Ehkä mä pärjään aluks noilla yhdillä! Niin jan arvatkaa plajonko nää makso?? =D 32€ siis oikeesti aidot coverenserit 32€!! ne on melkein ilmaset!!! =D

Mä päätin nyt joka aamu ottaa kuvan mun aamukahvista! Tai siis oikeesti siitä mukista mistä mä juon!  Jos mä muistan! Eli siis yritys on hyvä! Ja kamera on ihan paska! suoraan nätisti sanottuna! Kuvaajassahan ei ole mittään vikaaa!

Joo elikkä se esittää muumimammaa! Tänään vaan tuntu just tollaselta muumimammalta!  Tein lapsille herkkuaamupalan! tytsylle puuro ja banaaniviipaleita. Joo ei kuulosta hyvältä mut ai että kun tytsy söi ne! Niin ja poitsu halus perunamuussia ja lihapullia aamupalaksi! No tottakai mä annoin hälle niitä ku kerran halusi. Ja tietenkin banaaniviipaleita hällekin!

Mä oon huomannu että käydän ihan hirveesti hymiöitä tekstissä! Nyt yritän vähentää tai lopettaa kokonaan!!! =D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D==D

Tän jälkeen! =D

By: Sini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentistasi! =D