maanantai 10. syyskuuta 2012

Poitsu 4-vuotta!

Paljon onnea äitin isolle pojalle!<3
Tänään meijän esikoinen täyttää jo 4-vuotta! <3 Mä en voi ymmärtää mihin tää aika on oikein karannu?
Justhan me käytiin poitsu sairaalasta hakemassa! =D Ja nyt meillä on omatoiminen, iso poika jo! Kohta jo kouluun! =D No toivottavsti ei nyt ihan heti! Synttärijuhlia vietetään vasta syyskuun  lopussa yhdessä tytsyn (hiukan myöhässä ku oikeet synttärit heinäkuun lopussa, mutta haluttiin saada uus asunto kuntoon ennen kun ruvetaan juhlia järjestää) ja mun pikkuveljen kanssa joka täyttää 2.vuotta syyskuun lopussa. =)
Löysin netistä aivan ihania muumikakkuja, mutta pitää katsoo millaisen ihanuuden mun kaveri tälläkertaa taikoo! =D Hän on tehnyt jo poitsun 1-vuotis synttäreille marttikakun ja tytsyn ristiäisiin kakun.
ompas huono kuvanlaatu! =(


On aivan ihanaa kun on tuollainen ihminen joka osaa tehdä kakkuja! =D itse oon niin peukalo keskellä kämmentä että ei siitä mitään tulisi! =D ostaisin vaan valmis kakkupohjan ja koristelisin irttareilla! =D

Katselin netistä millaisia muumikakkuja ihmiset ovat tehneet ja löytyhän niitä vaikka millasii! Tässä muutama mikä jäi mieleeni! (ja kuvat olen ottanut ihan törkeästi vaan netistä kopiomalla!) :)

Ihana tuo haisuli tuola puskassa! =D





Mutta ei mitään paineita kakun tekemiseen! =D Meille kelpaa ihan minkänäköinen kakku vaan! Kuhan se on syötävää! =D


By Sini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentistasi! =D