keskiviikko 12. syyskuuta 2012

ripsienpidennys VS ripsipermanentti ja värjäys

Mulla oli kolmenkuukauden ajan nuo ripsenpidennykset. Kävin ottamassa ne ikaalisissa kauneushuone Valossa. http://www.kauneusvalo.fi/
Kauneushuone valo


Minulla itselläni on todella suorat ja vaaleat mitään sanomattomat ripset. kuten seuraavasta kuvasta näkyy. Ei niitä kyllä nää tossa kuvassa ollenkaan! =D elikkä siis aivan mitättömät!
omat ripset


Sain synttärilahjaksi sen aloituskerran itselleni niin olihan sitä sitten pakko jatkaa! =D Huoltoväli niissä ripsissä oli 3vko ja hinnaksi huollolle tuli 45€ kerta. aikas kirpaiseva hinta sillekin ilolle! Seuraavassa kuvassa sitten näätte ripsenpidennykset. (todella huono kuva)
ripsenpidennykset

Siitä suurinpiirtein näkyy että väriä ja kaarevuutta oli tullut huimasti lisää! =D rakastuin! Mutta todellakin kun itselläni on vaaleat ripset ja nuo pidennyksetkin lähtevät aikas nopeasti pois niin sen kyllä huomasi ja mun olisi pitänyt käydä huollossa ainakin puolentoista viikonvälein ettei sitä olisi huomannut. Kalliiksi käy! =D
Tässä kuva sitten kun pidennykset olivat olleet mulla vähän yli kaks viikkoo!
2vko ripsenpidennykset olleen
Tollaset hapsut ne olivat sitten loppuajan.

Nyt sit päätin luopua ripsienpidennyksistä, mutta en halunnut ihan kokonaan luopua siitä helppoudesta, että näyttää kivalta heti sängystä noustuaan.

Päätin kokeilla permanenttiä ja värjäystä ripsilleni!
Olihan se outoa kun ripsien pituus lyheni huimasti mutta tykkään! Ja tykkään vielä enenmmän jos kestävät hiukankin kauemmin parempana kuin nuo ripsienpidennykset
Hintaahan tällekin oli se sama 45€ mutta aika näyttää sopiiko nämä mulle paremmin.
Ja tässä kuvaa ripsien permanentistä ja värjäyksestä.
ripsipermanentti ja värjäys

Päätin kokeilla ripsiväriäkin näihin! Onneksi osasin vielä laittaa sitä kun tosiaan ei ole 3kk tarvinnut siitäkään murehtia! =D
lisäksi ripsiväri
Mielestäni lopputulos näyttää todella hyvältä! Olen tyytyväinen! Nytten kyllä permanentti ja värjäys vei voiton tässä kamppailussa, mutta tosiaan aika näyttää kauanko nämä pysyvät minulla ja kuinka usein pitää käydä värjäämässä ja taivuttamassa! =D

Kiitoksia kauneushuoneen Virpille tästä! =D

By: Sini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentistasi! =D