perjantai 14. syyskuuta 2012

Sekalaista höpötystä!

Mä en oikeen tiiä mistä mä kirjottaisin niin mä aattelin laittaa kuvia! =D kuvathan kertoo enenmmän kuin tuhat sanaa! =D Vielä kun saisi sellaisen kameran jolla sais pikkasen parempii kuvia kuin tällä meijän kameralla tai mun kännykällä! Mähän jo rikoin meijän kameran kerran! =D Juhlin jo että saan paremman! Mutta saamari kun toi miekkonen sai sen taas toimiin! Kävi pieni vesivahinko johon liitty käsilaukku ja auki jäänyt vesipullo!
Lähettiin vähän perheen kanssa läheiselle frisbiigolf keltälle
Kato! mä sain sen tonne!

Pitkälle lensi!
Ihan ojaan saakka! =D
<3

kukkuu




Tässä ihan lähellä on sellainen frisbiigolf rata. niin aateltiin sitä lähteä kiertämään, valitettavasti vaan puolessa välissä rataa alkoi sataan! Mentiin sitten puistoon kun sielä oli pikkuiset katokset, pitämään sadetta ja sai lapsetkin vähän leikkiä sielä! =D

Kotiin tullessa keitettiin kahvit ja kylläpä se maistu hyvältä muumiemali mukista. En kyl yhtään tykännyt juoda siitä ku oli tosi paksu se reuna osa. Onneksi poitsu tykkää käyttää niitä niin ei mee ihan hukkaan! =D





 Vähän surullista! =( unohdin kerätä poitsun liidut ja nyt ne nököttää terassilla kaatosateessa! =(



By: Sini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentistasi! =D