perjantai 21. syyskuuta 2012

Tää päivä olis niin pitänyt lähtee käyntiin mörkömukilla, mutta mulla ei ookkaan sitä! =( (hankintalistalle siis kyseinen muki! ) No otin toisen vähän synkemmän mukin käyttööni Tänään.


Aamu alkoi tytsyn puuron keitolla, jonka muuten unohdin mikroon ja eiköhän se ollu pitkin pituuttaan sielä mikron pohjalla! Eikun siivoomaan! Ja tänään on muutenkin siivouspäivä. Mä järkkäsin muutama päivä sitten koko kämpän ja tadaa tänään täällä näyttää sillaselle ettei täällä olis ikinä siivottu! Meillä tuppaa noi lelut kantautuu ympäri kämppää ja ei vahingossakaan viedä takaisin. Oon yrittänyt poitsulle opettaa, että ainakun lopettaa leikkimisen toisella niin kerää pois ennekuin ottaa uudet lelut käyttöön. Ei oo menny vielä jakeluun!

Blääh! Mä aattelin yllättää miehen kun se tulee töistä kotiin. Aattelin ihan vaan siivota koko helkutin kämpän katosta lattiaan ja vähän enenmmänkin! Meillä oli vanhassa kämpässä sellainen pieni sopimus, että mähän en imuriin koske! koska en tykkää yhtään imuroinnista!!! mutta ei se kyl pitänyt ihan kokonaan! Pääasiassa mies kyl imuroi, mut kyl mäkin. Mut täällä mä oon ihan mielelläni heilunut imurin kanssa,että en tiiä mikä muhun on menny!

Hyvää siivouspäivää!

By: Sini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentistasi! =D