torstai 6. syyskuuta 2012

Voihan päänsärky!

Mä oon kärsinyt nyt 5päivää hirmuisesta päänsärystä! särkylääke auttaa sen hetken ja sit tulee pää taas kipeeeks! Mä oon yrittänyt nyt pitää kokoaikasesti silmälaseja päässä jos se johtuis siitä, että mä en nääkkään enään niin hyvin kun ennen mutta ei oo kyl auttanut yhtään. Oon tosi huono meneen mihkään lääkäriin selittämään oireitani, mutta kohta tuntuu että on pakko, ku ei pysty mitään tekeen saatika sitten ajatteleen yhtikäs mittään! Poitsullakin on iskenyt nyt just sellanen aivan kauhee kyselykausi, ihan joka asiasta kysyy varmaan satakertaa! Vois olla välillä hiljaakin! =) Mä rakastan lapsiani ylikaiken mut varsinkin nyt kun pää on räjähdysaltis koska tahansa niin voisin ottaa ison pahvilaatikon ja pakata lapset sinne ja lähettää ne johki timbuktuun! Paljonkohan sinne on postimaksut? =D
Eiköhän tää tästä! särkylääkettä napsii ja korvatulpat korviin! Sillä mennään tää päivä! =D



By Sini


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentistasi! =D