tiistai 2. lokakuuta 2012

hurraa ja stockmann muki vihdoin mulla!

Joo elikkäs viikonloppu meni todella nopeasti ohitte. Olihan mulla ystäviä läpi viikonlopun! =D
Sunnuntai-maanantai välisen yön olin ihan yksin lasten kanssa ja kyllä kuulu kaiken mailman ääniä tässä kämpässä! =D Luulin että yöpöydän laatikossa on joku hiiri kun kolisi vähän väliä, mutta en uskaltanut kurkata jos sieltä oikeasti joku hyökkäis! =D Eipä ole enään kolissu! =D

Ja sitten näihin mukeihin!


En oikein vieläkään tiedä onko tuo hurraamuki nyt niin nätti! (kuvassa ylähyllyllä musta-keltaväritys) Aattelin eka että kuvissa näyttää huonolta ja että kun näkisin livenä niin olisi paljon nätimpi! Mutta vielä en ainakaan ole kovin ihastunut siihen! Mutta pitihän se hommata kun kuulin että se aikoo mennä pois tuotannosta. =) Stokka muki on aivan ihana! <3 Se on tollanen hempeen värinen! En kyllä uskalla näistäkään mukeista juoda, elikkä ne joutuivat ylähyllylle pölyttymään!

Lopuksi vielä vähän poitsun syksyisiä askarteluita! =D Lehdet olisivat varmaan pitäneet kuivattaa eka, mutta ei me jaksettu odottaa ja pääsi poitsu heti liimaileen! Seuraavana päivänä taideteos oli sitten pistettävä pois kun alkoi rapisee pöydälle! =D







 
 
 
By: Sini

2 kommenttia:

  1. Mun mielestä toi Hurraa-muki on kyllä ruma... Stockmannin muki on ihana, mutta harmittavan paljon aiheuttanut mielipahaa monelle :( Trokarit kun ostivat kahmimalla niitä ja niin moni jäi ilman. Siellähän oli nyt joku vissiin facebookin myyntiryhmässä huijannutkin useita henkilöitä tämän mukin kanssa :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mä oon kans seurannut sitä huijausjuttua facebookissa. Jo yli 30 henkilöä kirjottanut nimensä siihen listaan! ja oon kyl niin pahoillani niitten ihmisten puolesta ketä huijattiin! =( Joutu vielä kaiken lisäksi maksaa paljon enenmmän mitä kaupasta! =(

      Poista

Kiitoksia kommentistasi! =D