perjantai 5. lokakuuta 2012

Lentävä yllätys!

Kuten oon kertonut niin tytsyllä oli heinäkuussa 1-vuotis syntymäpäivä. Eikä me oltui ostettu sille mitään lahjaa ku ei ollut tullut mitään eteen ja kuitenkin vasta 1-vuotias niin ei osaa vaatia mitään. Mutta kun sitten törmäsin tähän hobby hallin sivuilla ja oli vielä alennettu hinta. Taisi olla 32€ niin olihan se sitten tilattava tytsylle. Tätä lentävää muumia en ole enään pitkään aikaan nähnyt kaupassa. Ku ne lopetettiin tuotannosta kesäkuussa 2012 niin ovat menneet kuin kuumille kiville. Toista lasten astiastoa olikohan se iloinen perhe niin olen nähnyt muutamissa kaupoissa vielä, mutta se ei mielestäni oo yhtä ihana kuin tämä! Lautanen meni heti käyttöön, mutta muki odottaa lasten kasvua vitriinissä! En sit tiiä raaskiiko sitä ollenkaan ottaa käyttöön! =D

lentävät muumit lastenastiasto
Nyt on tullut noitten poistuvien lastenastioiden tilalle uudet muumit. Aivan ihanan pirteet ovat, mutta mä en oikein ymmärrä miksi niihin on tungettu kaks kahvaa mukeihin! Mitä mieltä te ootte kaks kahvasesta posliinimukista? Mä en itse siitä tykkää mutta mielipiteitä on monta!


Mä tykästyin väreiltään enemmän tuohon muumipeikkoon! Ja livenä se näytti vieläkin ihanammalta!
Joskus ehkä aijon ostaa toisen noista! Ja jos lottovoitto yllättää niin sitten molemmat! =D

By: Sini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentistasi! =D