torstai 20. joulukuuta 2012

Joulusiivous!

Mä en oikeesti ymmärrä ku kaikki hössöttää joulusiivouksesta ja hirvee ressi päällä ku paikat ei oo tiptop kunnossa! Eli varman arvaatte et meillä ei tehä joulusiivousta! Eihän me ees vietetä joulua kotona niin minkä takia tätä kämppää pitäis puunata lattiasta kattoon! Kylhän mä aijon ihan tavallisen siivouksen tehä ennen kun joulua lähetään juhliin niin on kivempi tulla kotiin sitten joulun jälkeen.

Joulusiivoukseenhan kuuluu yleensä myös ikkunoiden pesu! Joka on mun mielestä aivan järjetön ajatus! Mieti nyt jos pihalla on 20astetta pakkasta ja rupeet aukoo noita ikkunoita ja sit vielä läträät vedellä siinä samalla! Ei kiitos! Mä en muutenkaan tykkää ikkunoiden pesusta niin sit jos vielä pakkasessa joutuis ne peseen! Hyvä kun meillä pestään ikkunat sillon kun muutetaan asuntoon ja sit kun muutetaan sieltä pois! =D Välillä tosiaan kyl pitää joitain pienoisia sormenjälkiä pyyhkiä pois ikkunan alareunasta ku joku tahmatassu on ne siihen painanut "koristeeksi" =D

Ja sitten on se että jouluksi pitää vaihtaa jouluverhot! Sekin on mun mielestä ihan älytön juttu! Meillä ei kyl oo ees vielä olohuoneessa eikä keittiössä verhoja joita vaihtaa ku ei olla päästy yhteisymmärrykseen miehen kanssa siitä asiasta! Mutta mielstäni siinäkin on ihan turha hirmuinen lisähomma jota en ymmärrä yhtään! Meillä mennään samoilla verhoilla kesät talvet! Pöytäliinan voisin vaihtaa jos sellasta meillä käytettäisiin! =) paljon helpompi ja nopeempi homma! =)

Löysin Marttojen jouluohjeen "Siivoa komerosi, jos aijot viettää joulun siellä!"
Mun mielestä aikas osuva juttu just mulle! =D Kaikki ylimääräiset kamat piiloon vaatehuoneeseen ja volaa meillä on siistiä! Mutta joo sinne vaatehuoneeseen ei kannata kurkata! voi olla että lähtee tavara ryöppy purkautuun päälle! Poissa silmistä, poissa mielestä! vai mitenkä se nyt menikään!

Mutta joo meille riittä ihan perus viikko siivous joulunkin alla! =) Ja siis täähän on vaan mun mielipide asiasta! Kaikki saa tehä miten lystää joulun itselleen!

4 yötä jouluun on!!!!!


By: Sini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentistasi! =D