lauantai 1. joulukuuta 2012

Kriisi!

Mulla alkaa pikkuhiljaa tuleen paniikki joululahjojen suhteen! Enään 23päivää jouluun! Joo olen tehnyt sen listan et ei tarvi miettiä mitä ostaa, mutta ongelmana on toteutus! Ku sen listan toteutus tarvis hiukan ylimääräistä rahaa ja nyt oikeesti tuntuu siltä että kaikki menee mitä tuleekin eikä käteen jää mitään muuta kun maksetut laskut! Ehkä sitten ens vuonna tajuan alkaa osteleen joululahjat jo tammikuussa niin ei tuu taas kerran paniikkia! Mä niin haluaisin ostaa kaikkee kivaa rakkaimmilleni, mutta nyt varmaan pitää hiukan karsia ideoita ja tehdä hiukan suppeempia paketteja! Aikas paha kun en kuitenkaan omasta joululahjastani tinkinyt yhtään! Ja onneks olen säästänyt itse rahaa niin saan ostettua miehellekin sellaisen lahjan kun haluaa! Kyllä tää tästä! Ehkä mä sit tilaan kaikki joululahjat netistä ja makselen osamaksulla niitä sitten pois koko seuraavan vuoden! =D Tai sitten mä oikeesti laita kaikkille vaan kortin! =D Siihen ainakin olis varaa!
By: Sini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentistasi! =D