torstai 24. tammikuuta 2013

Voihan tumput ja sukat!

Mä haluun oppia neulomaaan!!! =D
Selailin taas nettiä ja ai että kun löyty ihania tumppuja ja sukkia! Pitäisköhän sitä ihan käydä puikkokaupoilla ja alkaa harjoitella ihan jotain yksväristä perus tumppua! Tai sitten mä vaan tyydyn tähän virkkaukseen. Yritin netistä myös ettiä virkattujen lapasten ohjetta, mutta ei kauheasti tullut vastaan! Muutamia ohjeita oli jotka ymmärsin suurinpiirtein niin pistin ylös! =)

Tässä muutamista sukista ja tumpuista kuvat. Ja ihan googlen kuvahaulla hain nämä ja kopioin tänne!











 Mä niin haluun osata tehä tommosii, mutta joo tosiaan kannattaa kyl eka alottaa jostain ihan perustumpusta! =D Mä aattelin et kokeilisin tehä oranssit tumput ja sit siihen virkkaisin sellasen litteen hattivatin ja ompelisin siihen kiinni! =D

Mä rupesin virkkaa sellasta ranteenlämmintintä jossa on kuva! En kyl yhtään tiiä mitä tästä tulee mutta harjotusta harjotusta! Aikas haastavaa ja sit tajusin kun olin tehnyt sitä et mullahan on liian ohut lanka siihen mut mä teen ihan koekappaleen et osaanko mä ollenkaan virkata kuvioo! laitan sit valmiista työstä kuvan ja katotaan tunnistatteko mitä se esittää! =D

Mutta näihin tumppuihin ja sukkiin!

By:Sini


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentistasi! =D