perjantai 15. helmikuuta 2013

Loma ohi! Paluu arkeen!

Olipas mukava ja onnistunut reissu! =)  Mitä nyt pientä sähläystä heti Ranskassa vuokraautosta, mutta onneksi siitä selvittiin ja päästiin taittaa 450km matkaa papiille! =D Ja mitä parasta sielä oli kevät!!!<3<3<3 Olimme reissussa yhteensä 6.päivää ja aika meni todella nopeasti sielä!
Ja mä pääsin Eiffeliin!<3 Se oli jotain  niin huikeeta! =D Harmi vaan että silloin satoi ja tuuli aikas kauheasti niin kylmähän sielä tornissa tuli! =)Mua ehkä hippasen jännitti sielä korkeuksissa. Täti sano että ei me mennän kun vaan kakkoskerrokseen niin tietenkin kuvittelin että se olis matalalla. Mutta eihän se oikeesti ollut ihan niin! =)

 Ai niin Helsingin lentokentällä oli muumikauppa!!! <3 Mua ei vaan päästetty sinne! =( Törkeesti estettiin mun yritykset pujahtaa sinne! =D Mutta me oltais ehkä myöhästytty ranskan lennolta mun takii jos olisin päässy sinne! =D


Aattelin pitää vähän taukoa virkkauksesta, mutta yhen päivän se tauko kesti ja nyt on taas uus työ työnalla! =) Teen ystävälleni tossuja!<3 Toivon että ne onnistuisi niin kehtaisi antaa eteenpäin! Mutta siis onneksi meillä on samankokoinen jalka niin voin kyl ihan hyvin pitää ne ittelläni jos ei kelpaa!! =D Nyt on ensimmäinen tossu melkein kokonaan valmis ja toista tossua jo aloitettu! Laitan niistä sitten kuvaa valmiina! =D

By: Sini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentistasi! =D