maanantai 18. helmikuuta 2013

virkatut converser tossut!

Kirjoitinkohan  nyt otsikossa nimen oikein? =D No hällä väliä! Elikkä siis löysin taas kerran netistä joltain ihanalta ihmiseltä joka on viitsinyt kirjoittaa ohjeen muillekkin! Alkuperäisen ohjeen löydät täältä: http://muntekema.blogspot.fi/2012/01/ohje-virkatut-tennaritossut.html 
(hahaa osasimpa tehdä linkin!!)
Mulla oli vaan hippasen ongelmia tuon koon kanssa! =D alkuperäisessähän ohjeessa sanotaan että koko on miehen jalalle 43-47. Aloitin tekemään ihan ohjeen mukaan ja eihän siitä meinannut mitään tulla! Mä en ymmärrä ku vaikka laskin kaikki silmukat ja ihan ohjeen mukaan niin tossuista tuli todella pieni kokoiset. Hyvä kun mahtuivat esikoisen 4v jalkaan! Mutta kun sitten hiukan lisäsin silmukoita tossuihin nin sain tehtyä 39 kokoiset tossut niistä! =D Nämä lähtee ystävälleni myöhästyneenä ystävänpäivä lahjana!<3
Jäin ihan koukkuun näihin tossuihin! nyt oon taas uudet aloittanut. Siniset jotka menee toiselle ystävälle ja oranssit jotka saa oma kultani! Poitsukin jo tilasi keltaisen väriset! =D Toivottavasti tää innostus jatkuu että jossain vaiheessa saisin tehtyä itsellenikin tossut! =D


ei toi toinen oo oikeesti lyhempi! =D


By: Sini

6 kommenttia:

  1. Jos ostan sulle langat, niin tekisitkö mulle tollaset? :) On niin kivan näköset ja varmasti lämpöset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä aattelin tehä sulle synttärilahjaksi tollaset et kerro vaan väri ja sit minkäkokonen jalka sulla on? =D

      Poista
  2. Ehkä harmaat olis mun näköset :) ja 38-39!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitenköhän mä jotenkin arvasin tän värivalinnan? =D Mun pitää sit mittailla sun jalkaa kun tuut käymään! =D

      Poista
  3. Siitä kiitos kuulu kyllä sinulle ja ohjeellesi! =D

    VastaaPoista

Kiitoksia kommentistasi! =D