torstai 7. maaliskuuta 2013

Esikoinen!

Kattelin vanhoja valokuvia esikoisesta! <3 Ja siis voi että! Miten toinen voi olla niin pieni! Nyt tulee hirmuisesti vauvakuviii!!! Mä vähän innostuin!! Toivottavasti ei iske vauvakuume! Meijän pieni perhe on jo täys! =D
 
Poitsu synty 5päivää ennen laskettua aikaa syyskuussa 2008! =) 3930g ja 50cm oli tän pikkuisen rakkauspakkauksen mitat! Hoitajat päivittelivät kuinka iso vauva tuli, mut mun mielestä toinen oli niin pieni kun vaan olla ja voi!! <3 Sairaalaan mentiin tiistai iltana, poitsu synty keskiviikko aamuna ja kotio päästiin lähtee perjantaina!



  
 
 Kuvissa on hippasen väärät päivämäärät! =D
 Siinä oli tiivistettynä poitsun ensimmäinen vuosi kuvina!
Nyt meijän vauva on jo 4-vuotias iso poika!! Tänä vuonna täyttää 5. Mihin tää aika oikeesti menee!

Samalla kun selailin vanhoja valokuvia niin huomasin että meijän ulkoiselta kovalevyltä on kadonnut kaikki kuvat uuden asunnon remontista ja ennen remonttia kuvat! Ja remontin aikaan otetut kuvat! Pikkasen mua harmittaa!! Mun piti tehä tänne meijän asunnosta postaus ennen ja jälkeen kuvat! Mutta nyt ne on kadonnut kun tuhka tuleen! =( Hippasen ehkä harmittaa! Laitoin isälle viestiä et jos hällä olis ees hiukan meijän asunnosta kuvia ennen remonttia! peukut pystyyn!!!

By:Sini

2 kommenttia:

  1. Voi rakkaus! Kyllä toi vauvaikä vaan menee niin nopeesti... ja aika ylipäätään! Ihana perhe teillä ja ajatella, että teidän tyttökin täyttää kesällä 2v!! Pusuja ja haleja, nähdään pääsiäisenä <3 :)

    VastaaPoista
  2. ääääääääää, mä haluan lapsen.

    VastaaPoista

Kiitoksia kommentistasi! =D