maanantai 11. maaliskuuta 2013

Kahvakuulaa!

Siis apua mihin oon itteni laittanut! =D Olin sitten ihan ekaa kertaa elämässäni kahvakuula tunnilla! Löyty muuten selästäkin joku sellanen tosi kiva lihas joka on nyt aikas kipeä!! =D Olihan mun pakko ottaa heti ekaks kerraks 6kg paino ku se oli pinkin värinen!!! =D Ens kerralla otan kyl ihan kiltisti sen 4kg painon ja kokeilen sillä! =D Vaikka tosiaan tuo 6kg ei kuulosta kauhean paljolta mutta kyllä se alkaa tuntumaan todella painavalta jossain vaiheessa, varsinkin kun múlla ei oo mitään käsilihaksia ees olemassakaan! =D Hartiat mulla kans tuli kipeeks mut josko se olis siitä et oli tosiaan ihan ekoista ekoin kerta ja mä varmaan jännitin hartioita! Mut joo siis se tunti on joka maanantai klo 17-18 ja se maksaa vaan 3€ kerta! et mun mielestä ei yhtään paha! Rupeen kyllä käymään sielä "pahan" äitipuoleni kanssa, kun isä lupasi hoitaa lapsia, miehen iltavuoroviikoilla! =)

Asiasta ihan toisaalle! kävin viime viikolla vaihtamassa liittymää DNA:lta Saunalahteen ja luvattiin et uusi liittymä tulee tänään käyttöön ihan simppelisti laitat vaan uuden kortin vanhan tilalle!. No tänään puolen päivän aikaan tuli saunalahdelta tekstiviesti että dna liittymä loppuu kohta, vaihda sim-kortti. Sehän meni sit vanha liittymä kiinni ja nyt on uusi liittymä-kortti puhelimessa, mutta kokoajan vaan herjaa "ainoastaan hätäpuhelut" Oon sammuttanut puhelinta ja oon yrittänyt ettii verkkoo mut ei se löydä ollenkaan mitään! Ompas helppooo! No jos ei huomennakaan ala toimia niin pitää sit soittaa sinne että mikä oikein kestää!! Onneks mulla whats app sentään toimii wifin avulla!

Mutta että ei mee ihan pälpätykseksi niin muutama kuva eilisestä laskettelu reissusta lähimäkeen! =D
 

Pikkasen tulee hyviä kuvia pihalla kännykällä! =D

By Sini

2 kommenttia:

  1. Oon ylpee susta!! :) Se on hauskaa, olin itekin ekaa kertaa viime viikon tiistaina! Meen kyllä toistekin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tykkäsin kyllä kanssa todella paljon! =D jospa ens kerralla ei tulis ihan näin kipeeks! Mutta sentään pääsin sängystä ylös aamulla! =D Kohta nähdään! <3

      Poista

Kiitoksia kommentistasi! =D