torstai 21. maaliskuuta 2013

vallilan kelohonka!

Hahaa voitin taas! =D Minä 2- Mies 0
Kyseessähän ei ole minkään luokan nyrkkeilymatsi vaan ihan meidän kodin sisustukseen liittyvä murskavoitto!! =D Mun ensimmäinen voitto koskee meijän olohuoneen tapettia! =)


Kun mä näin tuon tapetin (kuva ei anna sille nyt kyllä yhtään oikeuksia) mä sanoin heti että toi tulee meijän olohuoneeseen! Mies oli sitä vähän vastaan että eikai me nyt tota ku on niin kirjavan-sekava! No annoin tapetin olla ja yritettiin sit ettiä toisenlaista, mutta ei me päästy mistään yhteisymmärrykseen tai siis oikeesti ei tullut vastaan mitään mikä kolahtais! Mä vaan mietin lintutapettia ja mies ei oikein muuten vaan löytänyt mitään joka iskee! Varmasti muutama viikko yritettiin ettiä toista tapettia, mutta ei onnistunut, ja silloin mies luovutti ja sanoi "laitetaan vaan se lintutapetti!!!!" Jeee!! Nyttemmin kun olen kysynyt tapetista niin ihan tykkää!! =D

Niin ja sitten tämä toinen voitto koskee juurikin vallilan kelohonkaa! Meillä ei ole vielä verhoja olohuoneessa eikä keittiössä. Mutta nyt olemme päässeet tässäkin asiassa yhteisymmärrykseen! =D Mies ei ollut oikein innostunut tästä verhosta, mutta sain hänen päänsä kääntymään! Mietimme vaan että kumman väriset otamme vadelmapinkki vai turkoosi, ja päädyimme sitten tuohon vadelmaan kun meillä on jo makkarissa turkoosi teema. Meillä on yhdistetty olohuone ja keittiö. Laitamme yhden kelonka vadelma verhon ja loput verhot ovat valkoisia! =) Nyt vaan odottaa että saamme ostettua verhotangot ja mies saa tangot paikoilleen. Paikkaa en vielä tiedä tuolle kelohonkaverholle, että laittaisinko sen keittiö-olohuone rajalle vai jomman kumman huoneen nurkkaan! Mallailen sitä sitten kun on mahdollisuus! =)
Tässä muutama kuva meijän olohuone-keittiöstä
En koskaan kuvitellut asuvani pelkistetyssä kämpässä! =D Rakastan niin paljon erilaisia värejä, mutta pakko sanoa että tyylikäs on!  Ja saanhan mä nyt tolla verholla edes hiukan väriä. Ja sit aijon kyllä ostaa muutaman pinkin sohvatyynyn! =D Sanoi mies siihen mitä vaan! =D


2 kommenttia:

  1. SIIS en oo koskaan tajunnu kuinka tyylikäs toi teijän koti oikeestikin on! Se on samalla niin kodikas kumminkin! Perfecto yhdistelmä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ehkä et oo sen takii tajunnut ku ei meillä kyl noin siistiä oo koskaan ollut ku oot käynyt!=D mä lavastin tilanteen kun otin kuvat! =D

      Poista

Kiitoksia kommentistasi! =D