tiistai 5. maaliskuuta 2013

Viimeistelyä!

Nyt olisi villatakki viimeistelyä vaille valmis! Napit pitäisi käydä ostamassa ja tasku tehdä. Voisin nyt paljastaa tuo ohjeen sijainnin! =D Elikkä siis ohje on otettu täältä: Ruttunuttu-blogi
 
Mulla oli taas sama ongelma kuin tossujenkin kanssa! Alkuperäinen ohje on koolle 92, mutta hyvä kun mun takistani tuli edes 62 kokoinen ja jouduin lisäämään silmukoita! Ohjeessa aloitetaan 50 ketjusilmukalla, itse jouduin aloittamaan 56silmukalla. Mutta vastasyntyneelle mä tän teinkin niin ihan hyvän kokoinen siitä tuli loppujen lopuksi!


Mua niin harmittaa mun kuvien laatu! takki ei pääsee yhtään oikeuksiin niissä! Onneksi olen nyt puhut miehelle uudesta kamerasta (oikeestaan jo puhunut yli vuoden sille) ja hän näytti vihreää valoa kamerahankinnalle! Ongelma on vaan siinä että minkälainen on hyvä? Haluaisin järkkärin kun sillä ainakin tulisi hyviä kuvia, mutta siinä on ongelmana sen koko! En haluaisi niin isoa! Enkä haluaisi tavallistakaan kameraa ku ne taas ei ole niin hyviä! Epämääräinen selitys, mutta siis haluaisin järkkärin tasoisen pikkukameran! =D Ja siis ei mitään järkyttävän hintaistakaan saa olla! Katselimme hobby hallyn sivuilla tälläistä kameraa. En vain yhtään tiiä onko se hyvä! Tuo hinta on ihan maksimi minkä suostun kamerasta maksamaan! =D Mutta jos nyt tän kevään aikana saataisiin hankittua uus kamera niin olisin tosi tyytyväinen! Siihen asti joudutte kärsimään huonoista kuvista! =D


Canon
PowerShot SX500 IS + kameralaukku 269€

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentistasi! =D