maanantai 15. huhtikuuta 2013

11 asiaa - blogihaaste

Sain ihka ensimmäisen blogi-haasteen karkkipurkki-blogista ja päätin ottaa haasteen vastaan! =D

Haasteen ohjeet:
Tämän haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun tulee keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.


11 asiaa minusta

1. Aamuni alkaa aina kahvilla! Ilman sitä tuskin heräisin ollenkaan alkavaan päivään!
2. En kuvittellut koskaan itseäni mihkään ryhmäliikunta tunneille, mutta nyt olen niin rakastunut kahvakuula-tunteihin että oikein nautin niistä täysin rinnoin!
3. Rakastan värejä ja tykkään hirveästi käyttää väriä pukeutumisessani! Lempivärini ovat pinkki, turkoosi, Sininen, vihreä, keltainen ja ja oikeastaan kaikki pirteät värit!
4. Mulla olisi jo kova hinku päästä takaisin työelämään, mutta ongelmana on se että mitä haluaisin tehdä! Onneksi tässä on nyt vielä aikaa ennen kun on ihan pakko mennä töihin! =)
5. Mulla on hirveä hääkuumee päällä! Haluaisin niin mennä kokeileen kaikkia häämekkoja jo ja suunnitella omia häitä! =D Ollaanhan tässä jo kohta oltu 9-vuotta yhdessä niin mielestäni olisi jo aika ottaa se viimeinen askel, mutta miehellä ei näytä olevan mikään kiire! Ja siis kyllä mä jaksan odottaa! =D
6. Olen varmasti ikuinen muumi-fani! Ihanan lapsellista! =D
7. En ole mikään siivoushullu! Toivoisin olevani, mutta eihän sille voi mitään. Kyllä meillä yleensä siistiä on mutta lelut ja tavarat voivat välillä olla ihan hujan hajan!
8. En voi sietää koirankakka kasoja jalkakäytävällä!! Ja täällä niitä löytyy melkein kokoajan ja vielä keskellä tietä! Inhoan sitä!! Hyi!
9. Mut on helppo saada nauramaan! =D
10. Olen tuntemattomien seurassa hiljainen ja ujo. Mun on aika vaikea tutustua uusiin ihmisiin ujouden takia!
11. Haaveilin joskus suurperheestä, mutta nytten kun on jo kaksi lasta, poika ja tyttö niin kyllä se paketti taitaa kasassa jo olla! =)

Karkkipurkki blogin kysymykset mulle

1. Karkki vai sipsi?
 -Heti ensimmäisenä näin vaikea valintakysymys! =) Mutta kyllä mun on vastattava sipsi ja vielä kun saisi dippiä kaveriksi niitten kanssa!

2. Mitä söit tänään aamupalaksi?
-Ruisleipää, vaniljajogurttia myslin kanssa ja kahvia

3. Lempielokuvasi?

 -Ei mulla oo vaan yhtä lempileffaa! Niitä on todella monta! =D Nyt tällä hetkellä lempparit taitaa olla Aina eka kerta (ja oikeastaan melkein kaikki Drew Barrymoren elokuvat), hobitti, taru sormusten herrasta-trilogia, twilight-saga, nälkäpeli, titanic Siinä nyt muutamia lemppareita! =D Fantasia uppoaa aina!

4. Minne haluaisit matkustaa seuraavaksi?

-Kyllä varmaan realistisin vastaus tähän on että Lontoo, mutta jos ei olisi rahasta kiinni niin kyllä haluaisin käydä hawajilla! =D

5. Top 3 nettisivut, joissa käyt?
-Facebook, hotmail ja blogit

6. Mikä piristää päivääsi?
-Kavereitten tapaamiset, mutta niitäkään ei oo joka päivä. Esikoispoitsu kyl välillä letkauttelee niin hauskoja juttuja että ilolla niitä kuuntelee! =D Totuus tulee todellakin lapsen suusta! =D Ja sitten ihan pienet teotkin piristää mun päivää esim jos mies tyhjentää tiskikoneen tai vie roskat ilman että joutuu pyytään! =D (ja se on aika ihmeellistä!)

7. Kauanko olet blogannut?
-Loppuvuonna 2011 aloitin oman blogin pitämisen, mutta se ensimmäinen blogi sit jäi ja nyt vuonna 2012 syyskuussa aloitin uuden blogin ja loppua ei näy! =D elikkä siis n. 8kk innokasta blokkausta takana! =D

8. Kesä vai talvi?
-Helppo vastaus: kesä tietenkin! On lämmintä ja ei tarvitse lapsia pukea oikeastaan ollenkaan kun lähtee pihalle! =)

9. Mistä pidät eniten omassa kodissasi?

-Mää rakastan meijän keittiöö! <3 Siitä tuli just sellanen kun halusin!

10. Korkkarit vai tennarit?

-Tennarit tietenkin! Mukavammat jalassa! =D Mutta jos on sellanen juhlallinen tilaisuus johon ei kehtaa tennareilla mennä niin kyl mulla korkkaritkin sitä varten on! pinkit! =D

11. Mitä aiot tehdä seuraavaksi?

-Jos tätä hetkeä tarkoitat niin aijon seuraavaksi hakea virkkuutyön ja rupean katsomaan samalla siskoni on noita-tv-sarjaa, mutta varmasti tarkoitat jotain vähän kaukaisempaa juttua! Siihen mun on vastattava totuuden mukaisesti, että mulla ei oo mitään hajua! Mennään päivä ja viikko kerrallaan ja mietitään mikskä sitä haluaisi isona tulla! Koulun penkille en enään halua, mutta oppisopimus kiinnostais! Saas nähdä mitä se tulevaisuus tuo tullessaan! =D

Minun kysymykset seuraaville haastettaville:

1. Tykkäätkö katsoa jääkiekon mm-kisoja?
2. Jos asunnossasi syttyisi tulipalo, niin mitkä kolme esinettä pelastaisit? (Ihmiset ovat kerenneet jo pihalle asunnosta! =D)
3. Kerro lempinäyttelijäsi ja häneltä parhain elokuva.
4. Kahvi vai tee?
5. Mikä oli/on lempiaineesi koulussa?
6. Minkä taidon haluaisit oppia?
7. Mikä on pahin pelkosi?
8. Onko sinulla mitään paheita?
9. Onko sinulla tatuointia ja onko sillä jokin merkitys?
10. Housut vai hame/mekko?
11. Lempikirjasi?





Haaste lähtee eteenpäin seuraaville blogeille, joista osa blogeista on ihan tuttuja mulle, mutta muutama uusi tuttavuus löytyy listasta:

Mun tekemä!
Puikkojen polut
Everything that happens has a reason behind it
Kahvikaneli virkkaa
Pieni enkeli
Kotiruusu
Elon pisaroita
Handmade By Ona
Shopittia 2.1
Maan päällä
Enkelin silmin



2 kommenttia:

Kiitoksia kommentistasi! =D