maanantai 8. huhtikuuta 2013

Harmitus!

Taaskin jää kahvakuula tunti välistä mulla! Viimeviikolla ei tuntia ollut kun oli pyhä ja nyt en vaan pääse! :(  kylläpäs harmittaa kovasti! Jospa sitten taas ens viikolla onnistuis! :) käytiin viimeviikolla korvaamassa kahvakuula tunti, käsipainojumpalla ja voin sanoo että huh huh! Oli vähän liian raskas ja nopea tempoinen tunti mulle! Mutta sentään jaksoin loppuun asti just ja just! :)

Yritän illalla muistaa laittaa kuvia hakkaraisen talo reissusta! =D Lapset tykkäsi kovasti! =D

P.s mun on pakko tännekin hehkuttaa että tää ikuinen herkkuhiiri on ollut nyt kuukauden ilman mitään herkkuja! Eikä se ees ollut kovin vaikeeta! =D Yritän jatkaa samaanrataan! =D

2 kommenttia:

  1. Herkuttomuuteen tottuu nopeesti, mutta silti pitää välillä muistaa nauttia ja suoda itselleen pienen herkkuhetken :) jos muuten syöt säännöllisesti ja terveellisesti niin ei se joku pieni herkku kerran viikossa tee pahaa! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun piti juhlistaa tätä kuukautta yhdellä suklaapalalla kahvin kanssa mut en sit muistanutkaan! =D ja mä ehkä hiukan pelkään että jään koukkuun siihen taas! =D

      Poista

Kiitoksia kommentistasi! =D