maanantai 28. lokakuuta 2013

Eriparisukat

Sain valmiiksi itselleni aivan ihanat sukat! Inspiraation sain estetiina-blogista ja ohje tähtiin löytyy mutturalla-blogista. Näitä oli tosi mukava tehdä! Hiukan vielä kiristää tuo kirjoneule osio, mutta eiköhän se siitä ajan kanssa tasoitu! =) Juuri täydelliset sukat minulle!

Otimpa sitten sukan nurjaltakin puolen kuvan muuten vaan! =) Lankana käytin 7-veljestä turkoosia, vaaleanpunaista ja pinkkiä.

Nyt aattelin aloittaa jonkinlaista lapsen sukkaa, malli on vielä vähän hakusessa!

By: Sini

12 kommenttia:

  1. Aivan ihanat! Värit sopii todella hyvin yhteen. Minä en vielä ole uskaltanut kirjoneuletta, kun kokeilla. Ei ollut minulle sen aika vielä, vaikka kovasti haluaisin tehdä. Siistiä jälkeä sinä ainakin olet saanut tehtyä. Aivan ihanat todellakin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! =D tykkään itsekin näistä hirmuisesti! Ja varmasti vielä sullekin aika tulee kun onnistuu kirjoneule! =D

      Poista
  2. Onpas pirteät ja kauniit sukat! Sopii hyvin näihin pimeisiin syyspäiviin antamaan väriterapiaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Piristävät kyllä pimeitä päiviä! :)

      Poista
  3. Kaunis sukkapari! Kivan erilaiset keskenään, mutta hyvin tunnistaa pariksi. :)

    VastaaPoista
  4. Ompas ihanan pirtsakat sukat:)

    VastaaPoista
  5. Hei mummo!! Onpa hienot sukat!! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon mä aika ylpee ittestäni ku löysin tän sisäisen neuloosin! =D kiitoksia!!

      Poista

Kiitoksia kommentistasi! =D