keskiviikko 2. heinäkuuta 2014

Onnekas olo!

Nyt on kyl onnekas olo. Pitäisiköhän lotota? :) voitin arvonnan peräti kahdesta eri blogista. ja aivan ihanat palkinnot kummastakin.

Satunnaisesti puikoilla- blogista sain palkinnoksi mangon tuoksuisia rasvoja ja käsidesiä ja itsetehdyn ihanan vetoketjullisen pallokuosisen pussukan. Olen jo vähän aikaa etsinyt itselleni uutta pientä meikkipussia ja täähän ratkaisi ongelmani täysin. Voiko ihanampaa löytääkkään kuin käsintehdyn. Kuvassa pussukka ei pääse kyl yhtään oikeuksiinsa.


Puikoilta pujonnut- blogista voitin milk cotton merkkistä pehmeää lankaa ihanissa väreissä (syyhyää päästä kokeilemaan, mutta vielä en tiedä mitä tekisin), hand made♡-merkkejä, silmukkamerkkejä (näitä mulla ei ollutkaan ollenkaan), uudenlaisen virkkuukoukun (tälläistäkin olen katsellut mutta ei vielä ollut, kiva päästä kokeileen), sukkapuikot ja aivan ihanan isoja nappeja! Tykästyin!

Kiitoksia vielä hirmuisesti! :)

3 kommenttia:

  1. Valtavasti onnea :) Minä valitettavasti en ole päässyt vieläkään postiin :(

    VastaaPoista
  2. Onpas kiva, että voitto oli mieluisa :)

    VastaaPoista
  3. Kiva kun tykkäsit! Minun blogini arvontapalkinto oli tällä kertaa muita kuin käsityötarvikkeita, kun uumoilin, että kaikki osallistujat eivät ole käsityöihmisiä :)

    VastaaPoista

Kiitoksia kommentistasi! =D